2 Şubat 2010 Salı

Modanın cazibe günü


İstanbul Fashion Days başlıyor. Bu yıl Santralİstanbul'da. 3-6 Şubat aralığında. Ben modacı olmasam da blogger kontenjanından mekana davet edildim. Organizasyonda emeği geçen PR şirketlerine teşekkür ederim. Elbette gideceğim.

iPhone'umu aralara sokup online yayın yapacağım. Bu yıl çizgililer moda, Bahar Hanım pembeleri çekmiş, Zeynep Tosun edinmem lazım, Simay Bülbül'e bayılıyorum notlarını twitter'dan, fotoğrafları tumblr ve Pukka Living sitelerinden geçeceğim. Sonrasında da evime gelip, zencefilli ballı çay eşliğinde olanı biteni, başıma geleni elbette yazacağım.

Listemde: Çarşamba Tuba-Ezra Çetin, Perşembe Genç Tasarımcılar I, Gamze Saraçoğlu; Cuma Bahar Korçan; Cumartesi Genç Tasarımcılar II ve Hakan Yıldırım for Koton var. Yarın ben ne giyicem telaşına başladım. İzninizle gardrobumun derinliklerine çekileceğim.

hazalyilmaz.com

Modanın cazibe günüSocialTwist Tell-a-Friend

0 yorum...:

Yorum Gönder